Olet valoni,
jota kohti askeleeni johtaa.

Jokainen päivä tuo
sinut lähemmäs minua.
Yö antaa armonaikaa
kohdata itseni.
Oppia elämään
siinä elämässä,
joka on syntymän ensihetkestä
minulle tarkoitettu.

Sinä olet
tähteni merten takaa.
Tuikit silloin, kun minulla
on vaikeaa olla ihminen,
tässä täydellisten ihmisten
maailmassa.
Helistät tuikkeesi
pimeimpään syksyyn.
Kasvatat varjot pakenemaan
askelteni tieltä.

Minä olen kiinni tässä
elämässäni niin tiukasti,
kuin kuumaliimalla liimattu.
En tahdo irrottautua,
En päästää irti,
En vapaaseen pudotukseen.

Etenen vääjäämättä
kohti määränpäätä,
jossa tiedän tähteni odottavan.

Olen onnellinen jokaisesta hetkestä,
jonka tiedän kaventavan
kuljettavaa matkaa.
Kun minun aikani on tullut.
Hymyilen tietoisena siitä,
miten täydellistä kaikki
lopulta onkaan ollut.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaiku

ILO

UUSI