Mää kihersin.
Niinku mää olin
ain ruukannu kihertääkki.

Siin mää keikuin sun
kainalossas.
Se oli karvane kainalo.
Sää et ollu tainnu
eres pestä ittees,
ku olit maata pannu.
Sihen sää olit
mun viereesäi ehtol ittes
maata lykänny.
Ilma pesemist,
hikinen äijä..

Enkä mää suu siit
raskinnu poijes aijaa.

Mut aajattelin mää,
et oleks sää sit niin pal vaa
olevannaas muka
mun miestäin,
et sul oli tommonen oikeus
sihen ittes vaan lykkää.

Ja mää kihersin.
Kihersin siin sun kainalossas.

Ja äiti huusi.
Tul puhelimmeesee.

Siihen mää sit heräsinkin.
eikä siin mun vieres sit
oikjaa miestä ollu ollukka,
Mää olin vaa unta nähny.

Ja kihersin mää sit silti
ku mää sen huomasin,
et mää siin unes muka
sun kainalossas makasin.
Ja, et sää viel mukamas
hijelki haisit.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaiku

ILO

UUSI