Kiirehdi
Olen matkalla
pois päin.

Erkanen sinusta
kuin pyrstötähti.
joka taakseen
ei uskalla katsoa.
Ei vilkuilla sivuilleen,
ettei auringonsäteistä
höyrysty ja katoa.

Meidän aikamme
on mennyt,
Varjommekaan eivät
enää kättele toisiaan
kuin ohimennen.

Suudelmat poskelle
tunteettomia hipaisuja
Läheisyyskin
värjöttelee piilossa
nurkan takana.
Ei uskalla antaa
tilaa tunteille.

Minä matkaan ajassa.
Yksinäisen kulkijan
yksinäisellä tiellä.
Olen matkalla pois.
Katoan sinulta.
Näistä jalanjäljistä
minua ei tunnista kukaan.

Tamburiinia hakkaa jossain
kerjäläisen käsi.
Anoo almuja,
elääkseen armosta
seuraavan aamun.

Eikä minulla ole
mitään muuta annettavaa.
Tiputan kuppiin
rakkauteni.
Sen jonka luotasi
pois vein.

Sydämeni on
vihdoin vapaa.
Varjonikin seuraa
jalanjäljissä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaiku

ILO

UUSI